مهار‌ت‌های زبان
میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی

ندا ساسانی؛ منصور گنجی؛ ناهید یاراحمدزهی

دوره 7، شماره 2 ، دی 1397، ، صفحه 91-119

https://doi.org/10.22054/ilt.2019.46700.428

چکیده
  راهبردهای فراشناختی درک مطلب در فرایند درک مطلب و میزان موفقیت آموزشی دانشجویان نقشی حیاتی ایفا میکنند.تدریس این راهبردها حلقه گمشده اکثر کلاسهای زبان در ایران هستند و تعداد زیادی از معلمان و زبان آموزان از آنها آگاهی زیادی ندارند. بنابراین در دنیای آموزش زبان، پژوهش ها، یادگیری و ارزیابی بدست فراموشی سپرده شده اند. این مطالعه به ...  بیشتر